Gå til hovedindhold


Bliv frivillig til Big Bang-konferencen 2020

Har du lyst til at hjælpe med opsætning, afvikling og nedtagning af Big Bang-konferencen 2020? Har du lyst til at få faglig inspiration, mens du er frivillig? Har du lyst til at lære de andre frivillige at kende og udvide dit netværk? Har du mulighed for at arbejde den 17. - 19. marts 2020? Og vigtigst af alt - har du lyst til at være en del af holdet til Big Bang-konferencen? Så skal du være frivillig på Big Bang. 

Afvikling af Big Bang-konferencen kunne ikke fungere, hvis det ikke var for vores fantastiske frivillige. I 2020 har vi brug for hjælp med opsætning, nedtagning og afvikling. Under afviklingen vil nogle af opgaverne foregå i pauserne, mens andre ligger når der er oplæg/workshops. Men man arbejder ikke hele tiden, så der er også mulighed for at opleve noget af konferencen.  

Som frivillig får du:

  • Faglig inspiration med hjem
  • Mulighed for at netværke med folk fra den naturfaglige verden
  • Et unikt indblik i afviklingen af Big Bang-konferencen
  • Deltagelse på Big Bang-konferencen
  • Forplejning alle tre dage
  • Overnatning (hvis dette er nødvendigt)
  • Transportomkostninger dækket
  • Gode dage med søde mennesker
  • Derudover bliver du en del af holdet og indgår i et socialt netværk

Vi forventer at du: 

  • Interesserer dig for naturvidenskab
  • Kan være i Odense Congress Center fra den 17. - 19. marts (fra tirsdag formiddag til torsdag aften)
  • Har lyst til at være frivillig - både de sjove og mindre sjove opgaver (vi synes selvfølgelig selv, at der kun er sjove opgaver :)) Nogle opgaver kan være fysisk krævende. 
  • Også har lyst til at løse ad hoc opgaver 
  • Har lyst til at være en del af holdet

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at kontakte Michelle Myllerup på mmy@astra.dk eller +45 24 88 10 94.

Har du lyst til at blive en del af holdet til Big Bang-konfernecen 2020, så udfyld formularen nedenfor. Vi ser frem til at høre fra dig.

Skriv også gerne om du er studerende, i arbejde eller ledig.
Middagen foregår på Odense Congress Center tirsdag aften, efter vi er færdige med opsætning.
Udover arbejdsopgaver som opsætning, nedtagning, være vejviser til lokalerne og vejlede deltagerne under konferencen, er der også nogle som skal have vagter som sessionsledere eller/og have vagter i konferencedesken. Her er lidt information om opgaverne 'konferencedesk' og 'sessionsleder': Konferencedesk: Konferencedesken er der hvor vi checker alle deltagerne ind og er Big Bangs informationsdesk. Opgaverne er: hjælpe med at checke alle deltagerne ind og have vagter i konferencedesken, hvor man skal svare på spørgsmål fra deltagere samt være livlinen ud til de forskellige oplægslokaler. Sessionsleder: En sessionsleder er den som styrer slagets gang til et oplæg/workshop. Han/hun tager imod oplægsholderen og præsenterer personen (det kan også være oplægsholderen selv), holde øje med at der ikke kommer for mange mennesker ind i lokalet, holde tiden, fungere som ordstyrer for spørgerunden, takke oplægsholderen og hjælpe oplægsholderen med praktiske ting. Bemærk, at det er muligt at ønske begge opgaver.
Det er muligt, at vælge begge overnatninger.
Gælder både kørsel i egen bil og offentlig transport.
Under Big Bang-konferencen bliver der taget billeder, som efterfølgende vil blive brugt i forbindelse med markedsføring, rekruttering og anden omtale af Big Bang-konferencen. Derfor beder Big Bang-konferencen om samtykke til at bruge eventuelle portrætlignende billeder af dig, der er taget i forbindelse med arrangementet - situationsbilleder kræver ikke særlig tilladelse. Ønsker du efterfølgende at ændre dit samtykke, kan du skrive til kontakt@bigbangkonferencen.dk.